Badania marketingowe


Artykuł

Ankiety. Budowanie silnego marketingu dzięki badaniom

Badania marketingowe, Badania rynku

Niesprawdzone pomysły w biznesie są złymi pomysłami. Zanim nowe produkty zostaną wprowadzone na rynek trzeba sprawdzić, czy potencjalni konsumenci będą nimi zainteresowani.  To jeden z kluczowych komponentów mających służyć rozwojowi biznesu.  Koszty, które są pochłaniane celem pozyskania opinii klientów oraz konsumentów na temat marki są często niewspółmierne do efektów. Dlaczego? Ponieważ nierzadko specjaliści ds. biznesu próbują organizować badania sami bez wiedzy, doświadczeń i narzędzi, popełniając przy tym sporo błędów i ponosząc niepotrzebne dodatkowe koszty.

 

100% profesjonalnych działań dzięki ankietom

 

Ankiety tworzone przez specjalistów lub za sprawą systemu online SurvGo™  są zbudowane w sposób profesjonalny z uwzględnieniem wszystkich potrzeb i celów przedsiębiorstwa ponieważ to właściciel marki ( lub osoby wyznaczone do tego typu działań) same tworzą kwestionariusz ankiety.

 

Mając proste w obsłudze narzędzia typu drag and drop specjaliści ds. marketingu i reklamy mogą szybko stworzyć kwestionariusz ankiety z dodatkowymi elementami, takimi jak:

 

  • elementy wideo,
  • elementy dźwiękowe,
  • fragmenty graficzne.

 

Moduły, które pozwalają na kontrolę spływu wypełnionych ankiet, tworzenie statystyk, jak również możliwość ingerencji w treść ankiet w przypadku pojawienia się błędów w ankietach, złego ich zrozumienia bądź braku odpowiedzi.

 

Moduły w zakresie których można działać, to:

 

  • Kreator pozwalający na tworzenie kwestionariusza albo wybór gotowego szablonu z przygotowanych w panelu SurvGo™. Modyfikowanie ankiet względem różnych konsumentów oraz tworzenie wielu wersji ankiety jest także możliwe dzięki temu modułowi.
  • Dobór i analiza próby pozwala na udostępnienie dużych grup respondentów z bazy ponad 100 000 panelistów konsumentów z całej Polski. Z drugiej strony można tutaj przeprowadzić badanie na wybranej próbie.
  • Ankietyzacja daje możliwość wysłania powiadomień przez mailing i newsletter, dodatkowo możliwość wydruku ankiet, obsługiwanie ankiet elektronicznych ze specjalnym hasłem dostępu, ankietyzację SMS czy też IVR,
  • Gromadzenie informacji w formie pozyskanych danych oraz sczytywanie wypełnionych ankiet w czasie rzeczywistym to kolejne rozwiązania modułowe w panelu SurvGo™. Odpowiedzi są dodatkowo gromadzone w chmurze danych i mogą być udostępniane online.
  • Analizy i raportowanie to moduł, który pozwala na przegląd statystyk z prowadzonych badań; porównywalność wyników badań cyklicznych oraz eksport pozyskanych wyników do formatów, monitorowanie wskaźników badań, prezentowanie wyników w jasny sposób za sprawą tabel oraz wykresów.
  • Zarządzane badaniami pokazuje prowadzącemu postępy z badań, statystyczne opracowania wyników, możliwość zabezpieczenia kont oraz dostęp do wyników badań z urządzeń mobilnych i stacjonarnych ze stałym łączem internetowym.

 

Badania i ankiety online

 

Badania online, które można wykorzystać do tworzenia ankiety za sprawą platformy SurvGo™ mogą być zrealizowane w szybki sposób. Wiele korzyści płynących z intuicyjnej, platformy, jest stosunkowo tanich w porównaniu z np. w porównaniu z badaniami jakościowymi wywiadami lub analizą Desk Research.

 

Szerokie grono panelistów zgromadzonych na panelu Badanie-Opinii daje szerokie pole możliwości badań na konsumentach, pod względem ich charakterystyk, potrzeb, wyborów konsumenckich lub oceny obsługi około sprzedażowej.

 

Rozważ w jaki sposób chcesz prowadzić badania ankietowe i wysyłaj zaproszenia

  • SMS-em
  • mailem

bądź linkuj zaproszenia do badań na portalach: Facebook, LinkedIn, komunikatorach oraz stronach www.

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Jakie jest znaczenie badań ankietowych dla budowania silnego marketingu?
Badania ankietowe są ważnym narzędziem w budowaniu silnego marketingu, ponieważ pozwalają firmom zbierać bezpośrednie informacje od swoich klientów. Dają możliwość zrozumienia preferencji, opinii i potrzeb klientów, co umożliwia lepsze dopasowanie strategii marketingowych, produktów i usług.
Jakie są korzyści z przeprowadzania badań ankietowych?
Przeprowadzanie badań ankietowych przynosi wiele korzyści. Pozwala ono poznać profil i demografię klientów, zrozumieć ich preferencje, opinie i oczekiwania. Daje także możliwość oceny skuteczności działań marketingowych, identyfikowania nowych trendów rynkowych i tworzenia spersonalizowanych strategii marketingowych.

Badania ankietowe od 4 zł.